Usein kysytyt kysymykset

Tältä sivulta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Suosittelemme kuitenkin, että tutustut myös palvelumme yleisiin käyttöohjeisiin: Tervetuloa ILOMME koirankoulutuspalveluun verkossa!

Saanko kuukausi- tai vuosijäsenenä todella pääsyn kaikkeen ILOMME-sivuilla olevaan materiaaliin?

VASTAUS: Kyllä! Jäsenenä kaikki sivullamme oleva sisältö on käytössäsi, niin kauan kuin jäsenyytesi on voimassa.

Käyvätkö Edenred, Smartum tai E-Passi maksuvälineenä ILOMMElla?

VASTAUS: Valitettavasti tällä hetkellä työnantajan tarjoamat liikuntaedut eivät käy meillä maksuvälineenä.

Mitä maksutapoja voin käyttää?

VASTAUS: Yksittäisiä kursseja voit ostaa kuvassa näkyvillä maksutavoilla tai PayPalilla. Jäsenyyden voi maksaa vain luottokortilla, sillä se uusiutuu automaattisesti. Lisätietoja jäsenyydestä löydät myöhemmin tällä sivulla.

Olen aiemmin ostanut ILOMMEn verkkokurssin, mitä sille käy, jos liityn kuukausijäseneksi? 

VASTAUS: Yksittäin ostamasi kurssit säilyvät sinulla omalla tililläsi aina. Senkin jälkeen, jos lakkautat kuukausijäsenyytesi, aiemmin erikseen ostamasi kurssit säilyvät sinulla. 

Miksi minun kannattaisi ostaa ILOMME verkkokurssi erikseen? 

VASTAUS: Kun ostat erillisen kurssin, saat materiaalin käyttöösi rajoittamattomaksi ajaksi, sekä merkitsemäsi harjoitukset jäävät omalle tilillesi. 

Miten ostan ILOMME verkkokurssin?

VASTAUS: Ostaaksesi verkkokurssin, tarvitset tunnukset palveluumme. Voit luoda ne joko etukäteen tai ostotapahtuman yhteydessä. Rekisteröityminen ei maksa mitään eikä velvoita sinua ostamaan jäsenyyttä. Rekisteröitymään pääset joko klikkaamalla ”kirjaudu sisään”, suoraan tästä tai ohjaamme sinut ostotapahtuman yhteydessä.

Löydettyäsi haluamasi kurssin, klikkaa ”osta kurssi” ja sinut ohjataan ostoskoriin. Voit joko palata takaisin kauppaan selaamaan muuta kiinnostavaa opittavaa tai siirtyä kassalle. Jos sinulla on alekuponki tai tarjouskoodi, pääset syöttämään sen ostoskorissa. Kerättyäsi kaikki kiinnostavat kurssit, napauta ”kassalle”. Jos et vielä kirjautunut sisään, pyydämme sinua tekemään sen nyt. Kirjauduttuasi pääset täyttämään laskutustietosi, valitsemaan mieleisesi laskutavan ja lunastamaan kurssin itsellesi. Kurssi on käytettävissäsi heti ostotapahtuman jälkeen, ilman aikarajoja. Ostamasi kurssit säilyvät sinulla aina mahdollisesta jäsenyydestäsi riippumatta.

Olen ostanut kurssin, mutta en ole saanut mitään linkkiä sähköpostiini?

VASTAUS: ILOMME kurssit ovat käytettävissäsi heti maksun suoritettuasi. Pääset ostamallesi kurssille suoraan maksun jälkeen ILOMME-palvelussa, jossa olet jo kirjautuneena. Myöhemmin, kirjaudu ILOMME-sivustolle samoilla tunnuksilla, joilla suoritit oston. Löydät kaikki kurssisi omalta tililtäsi.

 

 

Kuinka hankin jäsenyyden?

Jäsenyyden hankinta

1. Jäsenyysvaihtoehdot löydät etusivulta. Valitse sinulle sopivin!

2.  Aukeaa lisätietosivu: kurkkaa vielä, mitä kaikkea valitsemasi vaihtoehto sisältää! Kaikkiin jäsenyksiin kuuluu rajoitukseton pääsy kaikkeen sivuston sisältöön. Tutustuttuasi klikkaa nappia ”Osta jäsenyys”

 

3. Valitse vielä pudotusvalikosta haluamasi jakson pituus: tämä tarkoittaa sitä, kuinka usein jäsenyys veloitetaan maksukortiltasi. Valittuasi sopivan jakson, klikkaa tilaa.

 

4. Seuraavaksi täytät laskutus- ja maksutiedot – ja pääset käyttämään mahdollisen alennuskoodin! Huomaathan, että jäsenyys jatkuu automaattisesti ensimmäisen kauden jälkeen, jos sitä ei peruuteta. Älä kuitenkaan huoli – peruuttaminen on omalta tililtäsi todella helppoa, jos siihen päädyt. Jäsenyyttä ei tällä hetkellä voi tilauksen jatkumisen vuoksi maksaa muilla maksutavoilla, kuin kortilla.

5. Tervetuloa mukaan! Jäsenyytesi astuu voimaan heti, ja pääset aloittamaan uuden oppimisen välittömästi! Ethän hämmenny – kurssien yksittäiset hinnat ovat näkyvissä myös jäsenille, sillä niitä voi ostaa itselleen myös ikiomaksi. Jäsenyytesi aikana kurssien harjoituksissa aiemmin näkyneet harmaat lukot ovat kuitenkin auenneet ja pääset hinnan näkymisestä huolimatta käsiksi kaikkiin materiaaleihin ilman lisämaksuja!

Mistä tiedän, onko jäsenyyteni voimassa? Mistä peruutan jäsenyyteni?

VASTAUS: Näet jäsenyytesi tiedot omilta sivuiltasi välilehdeltä ”TILAUKSET”. Näet jäsenyytesi tilan ja seuraavan eräpäivän heti sivun alussa. Valitsemalla ”tarkemmat tiedot” näet jäsenyyteen liittyvän tilaus- ja laskutushistoriasi.  Tältä välilehdeltä voit myös peruuttaa jäsenyytesi milloin tahansa. Jos valitset jäsenyyden peruutuksen, jäsenyytesi on voimassa seuraavaan eräpäivään asti, eikä uusiudu sen jälkeen. Jos siis peruutat jäsenyytesi kesken maksukauden, emme hyvitä erotusta, vaan se katkeaa seuraavana eräpäivänä.

Mistä tiedän, minkä harjoituksen olen jo tehnyt?

VASTAUS: Kursseja käydessäsi, merkkaa tekemäsi harjoitukset suoritetuiksi ennen kuin siirryt seuraavaan.

Tehdyt harjoitukset erottuvat kurssin etusivulla vihreiden suoritusmerkintöjen perusteella.

Miten jatkan siitä, mihin jäin?

VASTAUS: Jäsenenä sisään kirjauduttuasi pääset viimeksi tekemiisi harjoituksiin suoraan etusivulta. Harjoittelussa olevat kurssit näet myös omilla sivuilla keltaisina. Kurssin kuvaa klikkaamalla pääset suoraan ensimmäiseen sellaiseen harjoitukseen, jota et vielä ole merkinnyt suoritetuksi.

Mikä on opinpolku?

VASTAUS: Opinpolkuja ovat joko meidän valmiiksi kokoamamme kurssikokonaisuudet, tai itse suunnittelemasi kurssikokonaisuudet. Valmiit opinpolut löytyvät etusivulta (esimerkiksi Pennusta Perhekoiraksi ja Koiran koulutuksen alkeet – Arkitaidoissa alkuun Jirka Vierimaan verkkokurssilla).

Lisäksi voit suunnitella opinpolkuja itsellesi omilla sivuillasi välilehdellä ”omat opinpolut”. Opinpolut ovat kätevä tapa jäsennellä kiinnostavia kursseja ja jaotella kursseja esimerkiksi aiheen tai eri koirien mukaan.

Miten luon oman opinpolun?

VASTAUS: Oman tilin välilehdellä ”Omat opinpolut”, valitse ”Lisää uusi opinpolku”. Aukeaa ponnahdusikkuna, jossa valitset opinpolullesi nimen. Nimeä voi muokata myöhemmin.

Valittuasi ”Tallenna”, pääset opinpolun luomisen ja muokkaamisen pariin:

Voit halutessasi vielä vaihtaa tai viilata nimeä.

Kurssien lisääminen tapahtuu plus -merkistä, joka avaa ponnahdusikkunan. Pudotusvalikosta voit selata tarjolla olevia kursseja ja lisätä ne listaasi painamalla ”tallenna”.

Kurssien keskinäistä järjestystä voit muuttaa raahaamalla. Jos valitsit vahingossa väärän, klikkaa roskakoria. Kun olet tältä kerralta valmis, paina yläpalkista ”Tallenna”.

Voinko muokata luomiani opinpolkuja?

VASTAUS: Voit muokata omia opinpolkujasi milloin tahansa! Palaa opinpolkuvälilehdelle, valitse haluamasi opinpolun nimen vierestä ”muokkaa” ja lisää, poista tai järjestä kursseja haluamallasi tavalla. Voit myös poistaa koko opinpolun. Jos opinpolkuun sisältyy kursseja, jotka olet ostanut itsellesi erikseen, opinpolun poistaminen ei poista itse kurssia omalta tililtäsi.

Miksi haluamani kurssi ei näy pudotusvalikossa, kun haluaisin lisätä sen opinpolkuuni?

VASTAUS: Valitettavasti valmiita opinpolkuja ei voi lisätä omiin opinpolkuihin: siksi esimerkiksi pennusta perhekoiraksi -kokonaisuuden kurssit tai Jirka Vierimaan arkitaitokokonaisuuden kurssit eivät ole valittavissa omiin opinpolkuihin.

Häviävätkö kuukausijäsenenä tekemäni harjoitusmerkinnät, kun jäsenyyteni loppuu?

VASTAUS: Kyllä, kuukausijäsenenä tekemäsi harjoitusmerkinnät ovat näkyvissäsi vain jäsenyytesi voimassaolon ajan. Jos keskeytät jäsenyytesi, joudut tekemään merkinnät uudelleen.

Miten muutan omia tietojani?

VASTAUS: Omia tietojasi voit hallinnoida omalta tililtäsi, välilehdeltä ”omat tiedot”. Voit vaihtaa profiilikuvaasi, sivustolla näkyvää nimeäsi, lemmikkisi / lemmikkiesi nimiä ja esimerkiksi sähköpostiosoitettasi. Omien tietojesi kautta voit myös tilata uutiskirjeen ja valita, mitä tietoja saamme sinulle lähettää.

Miten vaihdan salasanani?

VASTAUS: Salasanan vaihtaminen onnistuu omista tiedoista.

Miten vaihdan jäsenyyden laskutusvälin toiseen?

VASTAUS: Voit helposti vaihtaa jäsenyytesi laskutusväliä kirjautumalla ILOMME-palveluun ja ostamalla tuttuun tapaan jäsenyyden uudella laskutusvälillä. Vanha tilauksesi korvautuu automaattisesti uudella tilauksella. Saat laskutusvälin muutoksesta vahvistuksen sähköpostiisi. Lisäksi muutos näkyy myös omilla sivuillasi ”Tilaukset”-kohdassa. Voit vaihtaa jäsenyyden laskutusvälin vastaavasti, mikäli toisessa jäsenyydessä on voimassaoleva tarjous ja haluat hyödyntää sen. Tässä tapauksessa muista käyttää tarjouskoodi kassalla samalla, kun tilaat uuden jäsenyyden eri laskutusvälillä. Jälkikäteen tarjouksia ei hyvitetä.

Mistä löydän apua?

Ovatko sivun toiminnot hukassa, mietityttääkö jäsenyyden hankkiminen, voimassaolo tai peruminen? Takkuaako jokin sivujen käytössä, onko jokin paikka hukassa? Kokeile, olisiko näin käynyt muillekin ja kurkkaa Usein kysytyt kysymykset .

Ihmetyttääkö vieläkin? Kysy ihmeessä! Löydät meidät sähköpostilla osoitteesta ilomme@ilomme.fi

 

Jaa ystävillesi: